torsdag 23 april 2009

uniform

Denna veckas tema/utmaning är uniform.
Ha ett trevligt veckoslut!

5 kommentarer:

foto CHIP sa...

Det var svårt :) Denna gången fick en fantasitolkning gälla men jag ska ge mig ut efter uniformer att ha på lager :)
Må så gott!

Photos by Storm sa...

Jag gjorde min egen tolkning med en favoritbild. Trevlig fredag/Lis

Amanda sa...

Det var inte det lättaste. Med en portion stor fantasi så hade det kunnat bli vad som helst. Men så minns jag ett foto från Mexico. Det är mitt bidrag den här veckan.
Ha en skön och solig helg. /Amanda

ღ Fotorutan ...ღ sa...

Valde en arkiv bild denna gång.
Också har jag fått byta adress på min fotoblogg. Kvoten för foton avr fylld.
Trevlig helg alla bloggare!

Maria Berg sa...

Inte är jag tillsammans med någon militär längre MEN ungarna leker ju med lego...

Det jag tänkte var att om du har tid och lust vore det jättetrevlig med en logo - där det står fredagsfärg.

/Maria Berg, MB