torsdag 2 april 2009

Glitter och glamour

Denna veckas tema är glitter och glamour....




8 kommentarer:

Anna sa...

Nu är det fredag på lilla Åland, så jag lägger upp mitt foto :D Godnatt på er alla!

Fotsteg i Rabatten sa...

här vare glitter, hihi

Veronica sa...

Nu efter en snöig och otrevlig hemfärd från jobbet finns mitt bidrag på plats =)
Välkommen in

Hedwig sa...

Den som har glitter och glamour i sin vardag har säkert användning av det jag visar.

anemonen sa...

Glitter och glamour var det. Nu är mitt bidrag på plats.

Christina, Sweden sa...

Mitt bidrag till Glitter och glamour : http://christinas365foton2009.blogspot.com/

Trevlig Helg

AKO sa...

Glamour är ganska långt ifrån min vardag och mitt liv, men jag har i alla fall gjort ett försök i det lilla. :)

Anonym sa...

Skogsglamour!
Nästan som blåsippsbling.